Egzamin ósmoklasisty jest egzaminem obowiązkowym, co oznacza, że każdy uczeń musi do niego przystąpić, aby ukończyć szkołę. Został on przeprowadzony od 13 do 15 maja 2025 r. z trzech przedmiotów obowiązkowych, tj.: języka polskiego, matematyki, języka obcego nowożytnego.
Do egzaminu ósmoklasisty w sesji głównej, tj. w maju 2025 r., przystąpiło ok. 362200 spośród 374201 uczniów VIII klasy szkoły podstawowej (ok. 97%), w tym ok. 13070 uczniów – obywateli Ukrainy.
Na zaświadczeniu o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty został podany wynik procentowy oraz wynik na skali centylowej dla każdego przedmiotu egzaminacyjnego.
• Wynik procentowy określa odsetek punktów (zaokrąglony do liczby całkowitej), które zdający zdobył za rozwiązanie zadań z danego przedmiotu.
• Wynik centylowy określa odsetek liczby ósmoklasistów (zaokrąglony do liczby całkowitej), którzy uzyskali z danego przedmiotu wynik taki sam lub niższy niż zdający.
Przykład: Uczeń, który w 2025 r. z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego uzyskał 80% punktów możliwych do zdobycia (wynik procentowy), dowie się z zaświadczenia, że wynik taki sam lub niższy uzyskało 84% wszystkich zdających (wynik centylowy), co oznacza, że wynik wyższy uzyskało 16% zdających. Wynik centylowy umożliwia każdemu zdającemu porównanie swojego wyniku z wynikami uczniów w całym kraju.
źródło: cke.gov.pl
Informujemy o możliwość wykupienia obiadów na czerwiec 2025.
Opłaty za obiady prosimy dokonywać przelewem w terminie od 21.05.2025 r. do 28.05.2025 r.
Prosimy o terminowe dokonywanie przelewów na konto bankowe 34 1020 2137 0000 9802 0121 3636.
Wartość obiadów do 26 czerwca 2025r. (bez 24.06.2025-piknik) wynosi:
dla ucznia 16 x 6,00 zł = 96,00 zł.
dla pracownika 16 x 15,00 zł = 240,00 zł.
W tytule przelewu należy podać nazwisko i imię ucznia, klasę do której uczęszcza, miesiąc, za który dokonywana jest opłata, z dopiskiem ”za obiady”
W wyjątkowej sytuacji istnieje możliwość wykupienia obiadów w biurze kuchni w terminie od 29.05.2025r.-03.06.2025r. w godz. 900 - 1200 (wejście zewnętrzne do stołówki szkolnej od strony kręgielni)
Odpisy prosimy zgłaszać pod nr tel. 757733253 ( wew. 140) do godz.12.00
Po tym terminie prosimy odbierać obiad w trojaki.
Odbiór obiadów do godz. 14.00.
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej i opłat za obiady w Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni zamieszczony na stronie internetowej szkoły www.sp3bogatynia.pl podstrona stołówki szkolnej lub BIP Szkoły.
Ze względu na prace budowlane (związane z remontem boisk) przejście przy SP nr 3 w Bogatyni zostaje wyłączone z użytkowania w okresie od 8.04.2025 r. do 31.07.2025 r.
Na czas zajęć dydaktycznych dla uczniów zostanie uruchomione wejście od strony ul. J. Zamoyskiego, które będzie czynne w godzinach od 7:45 – 8:00. W pozostałych godzinach wejście/wyjście ze szkoły odbywać się będzie wejściem głównym.
W godzinach otwarcia placu zabaw (16:00-20:00) wejście/wyjście odbywać się będzie bramką od ulicy J. Zamoyskiego przy zamkniętym, dotychczasowym przejściu.