Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni

Szkoła Podstawowa nr 3 w Bogatyni
Basen w szkole
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow
Slider

LOGO SP3W styczniu 2025 roku w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni zakończyła się realizacja     Programu „Dostępna przestrzeń publiczna” - Moduł A: likwidacja barier architektonicznych lub informacyjno-komunikacyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne ogłoszonego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

  Środki pozyskane przez Szkołę w ramach dofinansowanie z PFRON: 550 000 złotych oraz wkład własny Gminy Bogatynia: 137 500 złotych pozwoliły na zwiększenie dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjną budynku poprzez:

-  zakup i montaż platform przyschodowych (8 sztuk), które łączą poszczególne segmenty budynku,

- remont windy łączącej parter szkoły z basenem, salą gimnastyczną i galerią nad basenem,

- zakup i montaż pochylni dla ruchu pieszych i osób z niepełnosprawnościami,

- remont łazienek dla osób z niepełnosprawnościami (5 sztuk w tym 2 na basenie szkolnym),

- zakup i montaż pętli indukcyjnych (2 stanowiskowe i 3 mobilne),

- zakup wycieraczek systemowych przed wejściem głównym,

- zakup płytek ostrzegawczych przed schodami wewnętrznymi.                                

Beata Wiśniewska

dyrektor szkoły

DOSTĘPNOŚĆ
DOSTĘPNOŚĆ
DOSTĘPNOŚĆ
DOSTĘPNOŚĆ
DOSTĘPNOŚĆ
DOSTĘPNOŚĆ

logoSPZ22 października 2024 roku podczas IX Wojewódzkiej Konferencji Zespołu ds. Promocji Zdrowia  Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni otrzymała Wojewódzki Certyfikat Szkoły Promującej Zdrowie. Na konferencję została zaproszona dyrektor szkoły pani Beata Wiśniewska, jak również przedstawiciele środowisk szkolnych: prezes Stowarzyszenia „Przyjaciele Bogatyńskiej Trójki” i jednocześnie reprezentantka Rady Rodziców pani Agnieszka Pluta, przedstawiciel pracowników niepedagogicznych, kierownik gospodarczy pani Iwona Porabik i pani Bogumiła Nowak szkolny koordynator programu, która podczas konferencji przedstawiła działania Szkoły w ramach realizacji Programu.

 certyfikat SP3  zdj2  

LOGO

OGŁOSZENIE O ZBIÓRCE NA RZECZ SZKÓŁ, KTÓRE UCIERPIAŁY W POWODZI

Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele, Pracownicy szkoły

Zwracamy się do Was z prośbą o wsparcie dla szkół, które ucierpiały w wyniku ostatnich powodzi. Wiele placówek edukacyjnych zostało poważnie uszkodzonych, a uczniowie stracili dostęp do niezbędnych materiałów dydaktycznych.

Uważamy, że najlepszą formą pomocy będzie zebranie środków finansowych i przekazanie ich szkołom na zakup utraconych w powodzi pomocy dydaktycznych.

Jak możesz pomóc?

Przekaż fanty na kiermasz, który odbędzie się 30 wrześnie 2024 roku.

Gdzie i kiedy?

Zbiórka fantów na kiermasz będzie trwała od 23 do 27 września 2024 roku.

W sali konferencyjnej szkoły wyznaczona osoba będzie przyjmowała fanty, które po akceptacji będą wycenione.

Co?

Daj drugie życie gadżetom, których już nie potrzebujesz – inne osoby  chętnie się nimi zaopiekują J

Kup coś nowego – i przekaż na kiermasz

Maskotki, książki, gry, plecaki, piórniki, długopisy, pióra, biżuteria, rękodzieło, ……

Kontakt

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 757733253 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez e-dziennik z opiekunami wolontariatu H.Iwanicka, A.Strojanowska.

Razem możemy przywrócić dzieciom normalne warunki do nauki. Dziękujemy za każdą pomoc!

Z wyrazami szacunku Koło Wolontariatu SP3

stolowka informuje

Informujemy, że w styczniu istnieje możliwość wykupienia obiadów dla uczniów klas I-VIII oraz pracowników szkoły. Odbiór obiadów do godz. 14.00.

Opłaty za obiady prosimy dokonywać przelewem w terminie od  02.01.2025 r. do  05.01.2025 r.

Prosimy o terminowe dokonywanie przelewów na konto bankowe nr:  34 1020 2137 0000 9802 0121 3636.

Wartość bloczka obiadowego w styczniu 2025 r. (od 09.01.2025r.-31.01.2025r.) wynosi:

dla ucznia:                17 x 6,00 zł  =  102,00 zł.

dla pracownika:        17 x 15,00 zł = 255,00 zł.

W tytule przelewu należy podać nazwisko i imię ucznia, klasę do której uczęszcza oraz miesiąc, za który dokonywana jest opłata.

 W wyjątkowej sytuacji istnieje możliwość wykupienia obiadów w biurze kuchni, w terminie od 07.01.2025-09.01.2025r. w godz. 900 - 1200  (wejście zewnętrzne do stołówki szkolnej od strony  kręgielni).

 Odpisy prosimy zgłaszać pod nr tel. 757733253 (wew. 140) do godz.12.00

Po tym terminie prosimy odbierać obiad w trojaki.

 

image 01 24Szanowni Mieszkańcy Miasta i Gminy Bogatynia!
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu godzin losy wielu osób zostały dramatycznie zmienione przez powódź. Żywioł dotknął tysiące rodzin z terenów województwa dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego.

W 2010 roku Mieszkańcy Bogatyni też doświadczyli takiej tragedii. Wiecie Państwo, co czują teraz ludzie, którzy stracili wszystko. Dlatego zwracam się dzisiaj do Państwa z apelem o wyrażenie solidarności i pomoc poszkodowanym, którzy stracili dobytek życia.

Ogłaszam zbiórkę rzeczową dla powodzian.


Potrzebne są:
– woda butelkowana;
– żywność z długim terminem przydatności do spożycia;
– środki higieniczne;
– chemia gospodarcza.


Akcję zbierania darów koordynuje Bogatyński Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny. Dary przyjmowane są w świetlicy ośrodka przy ul. Żołnierzy II AWP 14, od poniedziałku do piątku, od godz. 7:00 do godz. 18:00 do odwołania.

Dodatkowe informacje pod numerami: 75 77 72 444, 75 77 72 443.

Zachęcam również do śledzenia komunikatów na oficjalnej stronie miasta bogatynia.pl, na której będą podawane aktualizowane potrzeby.

Wojciech Dobrołowicz
Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia

Facebook

Bannery

eDziennik

vulcan

Nauka zdalna

teams

EPUAP

epuap

Poczta

Email Marketing Service

BIP

bip

Serwer FTP

ftp

Stowarzyszenie

sto

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.