W ramach projektu “Domy przysłupowe okiem młodego pokolenia i nie tylko”
Poniżej regulamin:
REGULAMIN KONKURSU
I. Organizator konkursu
1. Organizatorem konkursu fotograficznego pt.: „Domy przysłupowe o każdej porze roku, dnia i nocy” jest Stowarzyszenie Przyjaciół Bogatyńskiej Trójki przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bogatyni.
Konkurs realizowany jest w ramach projektu: „Domy przysłupowe okiem młodego pokolenia i nie tylko”
II. Cele konkursu
- Promocja domów przysłupowych jako regionalnej zabudowy.
- Rozwijanie wśród społeczności lokalnej miasta Bogatynia wrażliwości na piękno zabudowy przysłupowej.
- Rozpowszechnianie informacji na temat budownictwa regionalnego.
- Uwrażliwianie i wyrabianie estetyki fotograficznej
III. Temat konkursu
- Uczestnicy konkursu przygotowują prace na temat: „Domy przysłupowe o każdej porze roku, dnia i nocy”.
- Prace powinny przedstawiać obiekty związane z zabudową przysłupową z miasta i gminy Bogatynia.
IV. Uczestnicy:
- W konkursie mogą brać udział uczniowie SP3, ich członkowie rodzin oraz mieszkańcy gminy Bogatynia.
- Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie osoby indywidualne.
V. Warunki uczestnictwa w konkursie
- Każdy uczestnik może przedstawić maksymalnie 3 zdjęcia/ kolaże zdjęć.
- Zdjęcia można dostarczyć w wersji elektronicznej lub papierowej.
- Technika wykonania: zdjęcie kolorowe, czrno-białe, kolaż
- Wersja papierowa – format A4 (20x30)
- Wersja elektroniczna – proponowany rozmiar 2398x3602 pixeli – zdjęcia te zostaną przez nas wydrukowane.
- Zdjęcia nie mogą być poddawane obróbce komputerowej.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Zgłoszona praca konkursowa musi zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko
- wiek uczestnika(dotyczy dzieci)
- informację odnośnie miejsca wykonania zdjęcia
- telefon, e-mail
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Stowarzyszenia Przyjaciół Bogatyńskiej Trójki.
- Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
- Dane uczestników zostaną wykorzystane przez Organizatora wyłącznie w celach przeprowadzenia i promocji konkursu.
VI. Przebieg konkursu i terminy
- Konkurs trwa od 11.06.2024r. do 22.11.2024r.
- Podpisane zdjęcia, prace (imię i nazwisko, klasa - dotyczy uczniów SP3, nr telefonu lub email - dotyczy mieszkańców miasta) należy składać do dnia 22.11.2024r. do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 42a, lub przesłać na e-mail Stowarzyszenia: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Prace konkursowe, nie spełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
- Prace konkursowe zaprezentowane zostaną na wystawie na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni oraz na stronach internetowych Stowarzyszenia i SP3 w Bogatyni.
VII. Rozstrzygnięcie konkursu
- Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez członków Stowarzyszenia.
- Dla zwycięzcy/ów przewidziany jest upominek oraz dyplom.
- Planowana data ogłoszenia wyników 30.11.2024r.
- Wyniki zostaną zamieszczone na stronie Stowarzyszenia i stronie Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni.
VIII. Ustalenia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu.
- W sytuacjach nie objętych niniejszym regulaminem rozstrzyga Organizator konkursu.