Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni

Szkoła Podstawowa nr 3 w Bogatyni
Basen w szkole
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow
Slider

WEJ SADTRADYCYJNY SAD JEST NASZ!

Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że zespół „Planeta wiśni” ze Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni, zdobył grant na założenie mini sadu na terenie szkoły.  Uzyskaliśmy najlepszy wynik z pierwszego etapu konkursu „Tradycyjny Sad” (w kategorii wiekowej powyżej VI klasy) i oprócz grantu, otrzymamy także nagrody rzeczowe. Jesteśmy przeszczęśliwi!

Przed nami druga część konkursu, czyli „Zakładamy sad”. Jest to etap praktycznego sadowniczego działania w oparciu o przygotowany wcześniej plan, wraz z prowadzeniem aktywnej akcji promocyjnej projektu. Po otrzymaniu grantu zakupimy rekomendowane wiśnie tradycyjnych odmian i rośliny towarzyszące, które posadzimy według ustalonego wcześniej planu. Oczywiście zdamy relację z tego wydarzenia.

Przypominamy, że „Tradycyjny sad” to ogólnopolski projekt edukacyjny zorganizowany przez Fundację Banku Ochrony Środowiska, z myślą o zachowaniu różnorodności biologicznej Polski i zdrowiu społeczeństwa. Jego celem jest poznanie sadowniczego dziedzictwa polskich ziem i restytucji starych odmian drzew w formie szkolnego minisadu,  składającego się z co najmniej 5 drzew sadzonych na ogólnodostępnym terenie (w piątej edycji są to wiśnie). W tym roku do konkursu przystąpiło 110 zespołów z całej Polski.

Dziękujemy wszystkim przyjaznym duszom, dzięki którym powstanie sad na trójkowej planecie wiśni!

Zespół „Planeta wiśni” w składzie: Nadia Kadzewicz, Magdalena Walkowiak, Wiktoria Góra, Zofia Mrygoń, Małgorzata Gil, Karolina Fudali, Milena Nowak, Jakub Dragan, Szymon Sapielski, Fabian Stefański, Kacper Wolkiewicz i Aneta Strojanowska (opiekun, nauczycielka geografii i przyrody).

Facebook

Bannery

eDziennik

vulcan

Nauka zdalna

teams

EPUAP

epuap

Poczta

Email Marketing Service

BIP

bip

Serwer FTP

ftp

Stowarzyszenie

sto

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Bogatyni